Beauty hair!

Innan du plattar/lockar ditt hår, andvänt ALLTID värmeskydd. Annars sliter det as mycket på håret
VEM VILL HA SLITET HÅR LIXOM?! Rekomenderar värmeskydd från lOréal eller TRESemmé!
& andvänd gära hårinpackning min en gång i veckan. Det är oxå bra för slitet/fettigt/gammalt hår!  Håret blir mycket finare & mjukare! & ha gärna toffs när du sover annars sliter håret mot kudden! Pilla inte så mycket med håret! & sist men inte minst borsta INTE håret så ofta högst 2ggr om dagen! (HEHE jag borstar välldigt ofta menmen det är inte så bra!)

L'Oreal Expert Lumino Contrast Intensiv Kur 200ml
Rekomenderar hemsidan ''ForHair.se'' När det gäller hår! Den är  jätte bra där finns allt för håret.
Jag har själv beställt mina hårinpackningar & serum där!


forHair.se

Kommentarer
Postat av: - E M M A -

haha nej tvärtom julia om man sover med håret i toffs så sliter det & går av men mot kudden är de bra.

2011-12-17 @ 17:10:53
URL: http://allabouteemma.blogg.se/
Postat av: Carl von Linnéa

Asså, det är ju liksom tofsen som sliter på håret, int kudden

2011-12-17 @ 17:12:32
Postat av: Josefin

Asså om man har tofs, då sliter de på håret inte tvärtom <3 :)

2011-12-17 @ 19:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0