Bra info..

Min kamera e helt död darför kan jag inte ta så mycket kamera bilder (ska få en ny snart)
Mitt rum är inte klart än darför visar jag inte mitt rum än (ska renoveras under jullovet)
Jag bor inte med min mamma & har aldrig gjort sen jag var 2år. (då blev min mamma sjuk)
Min mormor, morfar, gammelfarfar, & 3 av pappas barndoms vänner + min älskade Trixie har dött (dem dog allihop under ett år (helt sjukt) )
Jag är 99a.
Jag tror att folk är sura på mig när den inte skriver '':)'' eller ''♥'' .
Jag är orolig HELA TIDEN för attdet ska hända mina försäldrar eller chellie elle rmina kompisar något!
Jag HATAR dryga personer som typ aldrig svarar & bh skriver '' N E J eller  K '' osvosv.
Det ska bli skööööööööööönt att åka till öland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0