Fredag

Hallo hallo lover's, allt bra med er? Men mig är det sömningt, HAHA nej men jag är skit trött förlåt för updaten.
Men jag kan berätta lite om ''The day'' , Vi började halv 9. Då hade vi engelska vi kollade på Desperaos (En ganska bra serie,faktist) Det var en som dog.. :/ AA sen hade vi rast då gav Ylva mig en örfil, HAHa jag bah f.u , men som tur var gjorde de inte ont,HAHA vad kan man annars tro (av ylva) *blink* Sen så hade vi musik , rast & lunch & efter det hade vi religons prov, Det var ubte så svårt, Känns som det gick bra, Jag satsar på högrad den här gången.
Sen så hyrde vi film, & gissa vad jag hittade hemma! Min nya laptop, så jag satt igång på några designer,förlåt att jag byter design typ ''24/7'' Men alla har vart tillfälliga, Ska försöka fixa en som jag ska ha nu. Men det var det, nu har jag inte såmycket mer att säga.  P u s s s  p å  e r  s ö t i s a r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0