Sisters today tomorrow and forever!

I do not understand how it could be like this, you have a half of my heart! I just want to say that I will always be there for you!

Jag fattar absålut inte hur det kunde bli såhär mellan oss, Jag tvékar på om du verkigen menade allt du sa till mig t.ex ''Jag älskar dig så mycket<3333'' För allt jag sa förutom dem ''bråk sakerna'' jag menade allt!
Jag saknar dig som fuck. Du betyder så jävla mtcket syster! DU har halva mitt hjärta för dig själv! Jag fick ta allt positivt.  Fast detingentligen var negativt. Den dagen krossades den halvan av mitt hjärta! Jag mår skit dåligt för att det är såhär mellan oss nu. Du fattar inte hur mycket jag har gråtit & hur ont det har gjort, Jag älskar dig för mycket önskar bara att min hjärthalva lagades igen av din kärlek! Seriöst du betyder allt min älskade. Jag har kännt dig sen 6års, & jag vill inte tappa dig! Jag tror du vet att detär dej jag menar.
-Vacker -- Alltidbäst -- NeverUgly -- Jagälskar dig -- Alltid!

Kommentarer
Postat av: Vanja <3

Jag vet nt om det är mig du menar !

Men jag är oxå jätte ledsen! :(

Fattar nt vad som hände den där dagen ?

Men jag vill vekligen bli sams igen !! <33333

2011-12-11 @ 21:12:02
URL: http://dayswithmee.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0