My life right now

Godmorgon sötnosar jag är hemma idag. Jo jag kan berätta allt som hände igår. Först var jag i skolan helt vanligt dag , vi var på balett? Sen så skulle jag egentligen träffa *Ni vet vem* aa men hon kom inte då, då så gick jag & plinga på. Då öpppnde hennes mamma, då började hon snacka om att vi inte skulle va vänner & att vi skulle inte ses osv. & jag sa bara ''aa okej:)'' hela tiden men jsg blev helt svimmfärdig. Sen gick jag hem , (grät *tyst* på bussen) Tänk själva & förlora en kompis lixom. Se så ringde jag mamma igår kväll för hon hade inte ringt mig.
Då sa hon ''jag var på sjukhus igår'' &jag baah ''VAAAAAAAAA?!?!'' (för jag bor ju inte med min mamma som ni kanske har märkt) & då sa hon ''Jag fick åka ambulans igårkväll'' Då frågade jag (& halv grät) ''Vad hände?!?!''
Då sa hon att hon förblödde. & jag blev helt jävla panik slagen. osvosv. Men hon sa det är ingen fara nu & så.
Men då fick jag en syn där allt som hade hänt mormor händer mamma. GUD vad rädd jag blev. För mormor fick också så vid 50års åldern. & hela saken är ju att jag har förlorat 7pers under ett år.& jag är rädd att mamma ska
bli nummer 8. Fattar ni 7pers under ett år?!? Jag känner mig så jävla deppig , det käns som livet är värdelöst.
Förlåt mitt språk.
Vanja föråt att jag nämner det här i bloggen var bara tvunget att skriva av mig.



Jag tröstar med att tänka tänk dem som hardet svårare. & det är dem det är mest synd om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0