Nu vet ni

Elin om Iphone 4s!:
Hej jag bara undrar vad är det du har gått igenom? För det står typ 12 år och gått i genom mycket. Fin blogg iaf:))
SVAR:
Hej! För mig är det mycket , tar det lite kortfattat. Min morfar, mormor,  gammelfarfar, 3 av mina föräldrars bästa kompisar & min hamster dog under 1 år. (2010) & jag mådde jätte dåligt under den perioden, Min mormor betydde jätte mycket för mig hon var den jag kunde prata med och den jag litade på osvosv. Det var jätte svårt när hon dog jag tappade nästan andan direkt när min pappa sa att hon hade dött.  & nu har min mamma blivit sjuk. & jag bor inte med min mamma eftersom hon blev svårt sjuk när jag var 2år så jag har bott
med min pappa själv hela mitt liv. & när jag var 5-6år lämnade min farfar min farmor asså han bara försvann & jag har växt upp med min farmor & farfar & så försvann farfar bara & nu har jag ingen kontakt med honom, & min farmor fick en stroke för 3-4 år sen, så hon kan knappt prata eller gå. & jag har gått igenom massa i skolan oxå, Hoppas du blev nöjd med svaret! Tack du. Puss!

Kommentarer
Postat av: ~freakyjuseh~

Hej ! Jag ville bara säga att jag avgudar dig ! Du är så sjukt stark och håller ditt liv på plats trots allt som har hänt ! Jag har gått egenom nästan samma sak. Min mormor dog för lite mer en ett år sedan i en bilolycka, jag blev helt chockad. Like u. Jag mådde jätte dåligt, för hon var ju den personen som alltid fanns för mig, min bästavän. Jag hade det svårt i skolan, och gjorde saker som jag inte borde göra. Nu lever jag varje dag som den sista. Och jag kämpar på. det gör du med och jag avgudar dig !

2011-12-29 @ 18:34:19
URL: http://freakyjuseh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0