Planer inför 2012!

Har massor av planer inför 2012! Det händer massor av sjukt roliga saker! Efter sommar vid september eller oktober åker Pappa, Jag, farbror, & hans fru (som kommer därifrån) till thailand! Sjukt najs! Jag har ju vart där förut & jag älskar Thailand & längtar sjukt mycket tillbaks till släkten! & efter eller före det har vi planerat en resa till USA! Pappas villkor är att inte göra av med så mycket av ''hans pengar'' Kommer bli så sjuuukt kul! Vi ska bl.a åka till , NY, LA, Florida, Hollywood & massor av andra ställen! Jag ska oxå åka till MJ's sthärna i hollywood! Asså gud vad jag längtar! Nu återgår vi till dem andra planerna för 2012, Jag ska SHOPPA (för mina pengar) & massor av andra roliga grejer!


Här är hotellet vi bodde på i bangkok! (Banyan tree)

Kommentarer
Postat av: din mamma

hora

2011-12-27 @ 15:24:58
Postat av: Elin

Jag har varit i Florida 3ggr och jag älskar det! Har du varit där innan ?:) kramiis;)

2011-12-30 @ 01:05:06
Postat av: Melany

Guuuud vilka roliga planer!!! :O

2012-01-02 @ 13:07:08
URL: http://melanyjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0