Svar på kommentarer








Fin blogg!
Allt bra idag `? :D Kram



Tack sötnos! Yesbox alllt är bra, kram på dig själv hörru.. ;)


å va söta, var kan jag köpa dom? ;)
Snygg blogg xD



Haha visst é dem!  tror inte man kan köpa dem, bilden är från ''WeHeartIt'' Tack sötis!

Fin blogg !♥
Puss

Haha tack finis! Jag vet att den här dem här kommentarerna är från igår, men jaja svarar iallafall.
Är du oskuld?
HAHAAH herregud, JA. Så att ni vet kommer jag inte svara på anonyma kommentarer i fortsättningen.
Puss.

Sofie om Fråga fråga fråga!:
Frågestund på min blogg! Fråga vad som helst :)
http://sofiiwes.blogg.se

Hur lång är du? :)
Hur kom du inte på min blogg? 
Kram!

HAHA jag är kort 1,50 - 1.52.
HAHA fattar inte den frågan?
Kram på dig med! :)



omg juliia din blogg äger den e fett fiin! <3 btw hur ofta bloggaru? :D
Hihi tack ullis sötnos! Det värmer grovt! Jag försöker minst 5inlägg varje dag! :)



har du rökt ?
vem e din bästis ?
när va du senast i Thailand ?

kom inte på flera.. <3
Ja jag har faktist rökt.. :/
Jag har inte direkt någon men.. Yasmine.
2007 :)

puss på dig!

du som har tagit bilden? :O o.O

väldigt fin blogg iaf :)
Haha nej bilden är från weheartit.com .
Tack så mycket söta du!



fin blogg!

Tack så mycket sötan!



Fin blogg du har!:)


Hihi tack sötsson! :)



Hej !
Det där va super bra att du visade hur du gjorde headers ! Nu blir dom as snygga ju ! :)
Men skulle du kunna visa hur kan lägger in dom så dom blir i rätt storlek ;D
Jätte söt blogg ! <3
Kram
Ja det skulle jag kunna göra kanske imorgon vi får se.
Tack sötnoos! Puss!




Haha, hej igen !
Glömde en sak skulle du kunna visa hur man klipper ut en bild också :)
<3
Jadå det kan jag fina du!



Det var alla just nu!  blir bara för glad fortsätt så, Älskar er alla söta läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0