Blondt hår

Det är inte alltid så lätt att färga håret blondt, när det är brunt/svart. Men jag har lite tips på hur det kan gå att få blondt hår. (funkar för mig) Men jag vill ju inte ha blondt hår jag vill ha ljusbrunt hår med blonda slingor. Men som sagt ska jag antingen färga håret mörkbrunt, rött eller ljusbrunt med blonda slingor... :)
1. Köp 3 olika nyanser av blondt.

2. Börja med den ljusaste färgen, rekomenderar den här:  
3. Du kanske behöver vänta en dag , det blir bäst resultat men du kan oxå vänta i 2 - 3 tim, sedan lägger du på den näst ljusaste färgen.
4. Och vänta lika länge & lägg på den 3e färgen.
Det ger bäst resultat.
Efter du har lagt på alla färger är det väldigt bra att ha hårinpackning! Använd gärna hårinpackning 1-2 ggr i veckan. Det tar lång tid men det är det värt om du vill ha ett bra resultat!



Kommentarer
Postat av: - E M M A -

julia man måste vänta i typ en vecka innan man färgar håret igen för annars kan det bli missfärgat.

2011-11-28 @ 20:22:05
URL: http://allabouteemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0