Sämsta update!

Förlååååååååååt för sämsta o verkligen sämsta updaten! Har haft fullt upp!
Kan berätta lite om dem senaste dagarna.
I måndags åkte vi ju hit till böda från Kalmar, det tog ungefär 2tim, sen så kom vi hem då packade vi upp och så.
Sen så kom Alex, då gick Hugo jag o Alex t ica o köpte choklad, muffins o dricka men haha jag fick inget. aa men sen  så gick vi hem t hugo igen då så snacka vi bah typ sen så sa Alex'' Julia Jag ska facerapea dig haha'' aa o  ja bah neeeej.
men så koim hugo o börja skriva massa skit på min facebokk, han började skriva om kukar o skit, haha.
aa sen så börja ja o alex messbråka, men sen blev vi sams ,
ÄLSKADE BROR!
&
igår kom Liam Felix och Elsa hit till öland från sthlm. aa så då var vi med dom o på kvällen vid typ 10 så körde vi tjuv o polis ute. SKIIT NAJS!aa o sen körde vi sanning lr konka, o då tog jag konka då fick jag äta fiskolja och kaviar . FYYYYFAAAAAAAAAAAN!
aa men sen så bah slaggade vi o nu så spelar liam o felix fotboll här utanför o hugo skär pumpor till våran halloweenfest imorron det blir as nice! O jag sitter o väntar på Alex just nu han ska komma hit typ om 1timme. aa men jag ska försöka hålla upp updaten så mycke jag kan ! Bjuder tjockt på en bild, från i somras. PUSS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0