Svar på frågestunden

Anonym:
Men snälla.. du går i 6an och har spetströja och bara bh under? Hur gammal tror du att du är?
Svar: Jag tror att jag e 12, Om du ska bry dig, kan du väll skriva ditt namn ?

Matilda:
Hur många bloggar har du haft ? Gör du dina headers själv ? :)
Svar: Jag kan faktist inte räkna, ganska många iaf. Ja jag gör mina headers själv (oftast) :)

Sofia:
Hej, Spelar du Sims 3! ;D
Svar: Tjenna haha nej jag spelar inte sims 3. :)

Lea:
hur lång är du?
tycker du att du är snygg?
älskar du miiig?
beskriv ditt eget utseende från 1-10?
vad var det sista du sa högt?
Svar: Jag är 1,52 - 1,53 . Ibland. JA! 5 kanske? FAN!

Emma:
Är jag sööööt ?
Blont eller svart?
Hund eller hamster?
Iphone eller Xperia?
Dag eller natt?
Kommer inte på något mer nu ! :)
Svar: Ja du e sööööt ! Hmm båda. BÅDA! IPHONE! NATT!  :)

Jossan:
Kan du lägga upp en sminkvideo?
Kan du lägga upp bilder/video på ditt rum?
Är du kär?
Vem är din idol?
Din bästa vän?
Sminkar du dig varje dag?
De va alla jag kunde komma på nu ! Kram! Din blogg äger:)
Svar: Jo visst kan jag det. Ja det kan jag nog, det får bli lite närmare julen när jag har renoverat mitt rum.
Jag vet inte om jag är kär eller inte ? Om du läser min blogg då vet du, MJ såklart! Jag har många! Ja jag sminkar mig varjedag, IBLAND har jag sminkfria dagar, inte bra o sminka sig för mycket ;)
Tack så mycket söta du! :D

Smurfen:
Vart bor du?
Hobbys?
Svar: Liljeholmen/Årstaberg. Sjunga, Kompisar, Music is my drug, feesta, OSV.

Emma:
Har du rökt? Isåfall varför & när?
Svar: Ja jag har rökt, det var ganska längesen, Ville testa ;o

Anna:
Har du färgat håret?
Favorit film/filmer?
Gillar du din skola?
Kan du visa ditt rum ?
Kan du tipsa lite oftare?
Favorit plats?
hur många unika har du?
vem e din bästavän?
Vad andvänder du för smink?
Grym blogg desutom!:)

Svar: Hahha jaa många gångeer. Bad teacher, The grunde. Nej jag hatar den! Ja det står där uppe när ↑.  Vet inte riktigt vad du menar, men om det är det jag tror så visst. Öland-böda!  Det bror på de olika.  Jag har många.
Jag andvänder, kajal, concealer, foundation, mascara, ögonbrynspenna.
Tack det värmer! :)

Alicia:
Är du bortskämd?
Svar: Hehe aa faktist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0