Nytt bloggnamn

Hej sötnötar, det är fortfarande jag , jag har bara bytt namn på bloggen.
Tyckte att JuliaHammare var lite utråkat, haha, men jag kommer blogga förfullt på denna blogg idag & alla andra dagar!
Men ni som är mina nya läsare, som inte vet så mycket om mig och mitt liv, kan ni gå in på
Www.aboutjuliahammarstrom.bloggplatsen.se
där finns och kommer att göras hur mycket fakta om mig som helst, med hjälp av några andra!
Jag fixade oxå en blogg-emali.
om ni vill fråga någonting eller om ni vill att jag ska fixa en desig/header till er kan ni maila mig på,
[email protected]

Och om ni gillar min blogg an ni gärna skicka in idolbilder, det skullegöra mig jätte glad och värmande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0