Skönhets tips - Hair

Hårinpackning

Rekomenderar starkt att ni ska använda hårinpackning, jag tipsar er om denna, som jag andvänder.
L'Oreal Expert Liss Ultime Leave-In Nattvård 125ml
Shampoo/Balsam

Jag rekomenderar att ni ska andvända dem här, BALSAMET: gör håret mjukt och glansigt.
SHAMPOOT: bra för hårbotnen och lukten är oslagbar.
Jag ändvänder dem här:
L'Oreal Expert Absolut Repair Cremebalsam 150ml
L'Oreal Expert Absolut Repair Schampo 250ml

Egengjord inpackning

1 msk vinäger
2 dl kranvatten
En nypa salt

Blanda vinägern med kranvattnet och tillsätt saltet. Massera in blandningen i håret och hårrötterna och låt verka i en timme. Skölj sedan ur med kallt vatten. Blandningen renar och tonar hårbotten, samtidigt som den motverkar fett hår. Ger härlig glans som en extra bonus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0