2012

Hello babe's! Allt bra?själv så mår jag så h ä r dåligt. (pga - alla energisrycker & det blev jävligt sent igår. BÄSTA DAGEN IGÅR! Vi hade så jävla kul. I fredags badade vi & så sov jag hos Elsa , & igår morse tog vi en tur med hundarna i skogen & haha hade skit kul & as garva. Sen var vi hos mig & kollade på movies. Lite senare gick vi till Felix & Elsa & åt där. Sen skulle skulle Hugo och Felix göra ett dans uppträdande så vi fick kolla på skiit bra var det säger jag bara! (lägger upp video imorgon eller senare) sen åt vi. Efter det taggade jag & Felix ut. Sen kom Hugo och Elsa och alla andra ut. Då sköt vi fyrverkerier Skoog najs vi hade skit mycket och dem var bäst i hela böda. & nu har felix och Elsa åkt hem. Saknar dem redaaaaan som faan:( puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0