''Dem 10 första som gillar skriver jag om på min blogg del 2''

Lea Johnson - Min älskling har kännt så länge jag kan minnas, älskar dig din fina unge! ♥
Vanja Renborg - Min  söta sötnos som jag älskar sjukt , litar på t 110% ♥
Yasmine Sällinen - Min fina älskade söta syrra som är finast i univärsum, vi har så jäkla mycket minnen & dig kan jag säga allt till, finns alltid för dig gumman!
Emma Tungelstedt - Min söta & snälla o älskade syster som går i min klass & vi brukar hänga minst 2ggr i veckan, hihi sötnoooooos!
Zejnab Drottningen - min älskade skrattpolare haha vi har samma humor lenni banan du är finaaaaaaaaast!
Andrea Andersson - Verkar sjukt snäll & fin & söt som jag har gjort header till!
Emma Svensson - En sööt tjej på öland som går i min kusins skola
Justin Öström - cool kille som jag gick i samma klass i 6års 1n & 2an
Emma Welin - Sjukt söt & snäll tjej!
Cornelia Kouppala - söt & gullig tjej!

Kommentarer
Postat av: Vanja ♥

Aaw ! Älskarej me Julia <3333333333333

Pussssssssss :*

2012-01-08 @ 12:13:32
URL: http://dayswithmee.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0