Det jag andvänder till mitt hår dagligen

Jag börjar med att borsta mitt hår (om jag inte precis har duschat då fönar jag håret & har inpackning oxxå)
Men jag borstar under håret & på håret om ni fattar..;) Sen plattar jag håret i ungefär 2min.
Sen borstar jag lite innanför håret igen asså underhåret. Efter det lägger jag över ''överhåret''' till andra sidan, &sprayarlite hårspray långt ifrån. Sen tar jag upp luggen & sprayar lite där med & så gör jag samma sak på andra sidan. Sen dar jag volumepudret & duttar lite i håret (UNDER HÅRET INTE ÖVER) sen  gnuggar jag ut det under håret & lägger sedan över ''överhåret'' igen. Yes så fixarjag mitt håt dagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0