Fredag den 13de

Tja älsklingar! Hoppas allt är bra med er! Förlåt för min hemska update! Men det har vart värsta otursdagen idag!
Först börjad edet me skola & detvar väll som vanligt, Sen fortsatte den & när jag kom hem så var det oxå som vanligt men NU har jag chattat med Vanja i över 2tim & vi ha snackat & allt & hon mår skit dåligt & hon är typ aaas sur på mig utan att jag ens vet varför, hon bah jag vill inte ha blogg det är bara sjukt osvosv. & det finns INGEN online på fb somkan stötta mig! Jag känner mig så jävla ensam just nu & så ringde jag mamma & hon lätjätte sjuk & hon har fått deabetes osv. Så jag är jävligt orolig, men jag hoppas ni fina läsare finns där för mig! Vill bara sova &att det ska bli morgon nu! Ska väll sätta på någon bra film! Puss bjuder på lite bilder på dagens outfit:

Kommentarer
Postat av: lea<3

gmn då du är inte ensam! du kan alltid prata med mig! stackars dig med din mamma men hon hoppas honbli frisk! allt kommer bli bra! <3

2012-01-13 @ 22:53:49
URL: http://ndragrader
Postat av: ISABELLA CELANDER

Hoppas det blir bättre med din mamma!♥

2012-01-14 @ 00:10:40
URL: http://bellacelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0