Nyår 2011

Hello snyggingar! Läget? Med mig är läget OK! Men jag är typ bara deppig för att det går segt som fan här.
För att Felix & Elsa har åkt hem & en killkompis har åkt till Elskilstuna & vi har inte hunnis träffas något.. :(
Men imorgon blire att Hugo & jag tar bussen in till kalmar , för vi ska se på bio med några andra oxå.
Efter det åker vi hem till  Hugos syster alltså min andra kusin & äter där osvosv. Sen taggar vi hem hit till böda igen. Men jag tänkte att ni skulle på se hur min nyårsafton var! (bilder) Puss puss! ♥
Min OUTFIT på nyårsafton (blev inte som jag hade planerat , hehe)
Hugo & Felix
Jag Elsa & Märta
Dem vuxna
HAHA Felix
Fyrverker
Hugo & felix uppträdande :D
HAHA jag när jag filmar.. IGGA face!
YEs det var dem bilderna! Kommer videosar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0