↓ Sneakpeak ↓

Håller ju på att jobbar på min nya design! Den kommer troligtvit upp redan ikväll!
Då ska jag även omdesigna lite på bloggen oxå! Yesyes. Ska om designa lite i menyn & lägga till lite grejer osv. Jag har även designat 1 design åt en tjej som oxå heter Julia. Sen blir det att kolla mailen & jag har fler designer att fixa. Men somsagt nästa måndag ska jag ta en paous i 1 - 2 veckor från att designa. Så ni får passa på att fråga om jag kan göra en header till er den här veckan!
Ifall du vill ha en header:
* Maila mig bilder.
* Inloggning.
Min bloggmail : [email protected]
Du kan även maila idolbilder till den mailen (skulle vara jätte kul med flera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0