Svar på frågestunden del 1

'' Är du oskuld?''
Svar: Ja
''Vem är din bästavän?''
Svar: Jag har inte direkt någon bff men dem jag står närmas & som jag aldig vill förlora är väll Yasmine , Vanja & Lea, & självklart tjejerna i klassen.
''Är du kär i någon/vem?''
Svar: Jag vet inte om jag är det eller inte (hemligt) ;)
''Hur gammal är du?''
Svar: Jag är 99a alltså så är jag 12 ska fylla 13.
''Röker du''
Svar: Nej jag röker inte däremot har jag provat & jag HATAR det!
''Vilka vänner har du?''
Svar: Jag har många.
''du vet på photoscape,
hur gör man för att få fram effekterna, jag vet hur man gör för att hitta "effekter"-knappen. men jag får ej fram alla domma effekter som du fick på guiden.
så skulle du kunna skriva hur man gör?''
Svar: HHAHA förlåt men jag vet faktist inte det kanske inte bara går på din dator..? Jag vet faktist inte för man ska få fram dem.
''Vilka är dina favorit affärer?''
Jadu.. Klädaffärer: Hollister, H&M, Gina tricot, BikBok, New yorker, mm. Smykesaffärer/accessoarer:
Glitter & ur & pen.


TAR DEM ANDRA FRÅGORNA I DEL 2.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0