Svar på frågestunden del 2

''Vilka bloggar läser du?''
Svar: Jag läser Donnalindblad.blogg.se, sagelin.blogg.se , sjuhundragrader.blogg.se, yaasmines.blogg.se , wildyoungfree.blogg.se, dessies.se , saracarlstens.blogg.se , shiteden.blogg.se , kissies.se , allabouteemma.blogg.se, Haha yes det var dem lite många men hehe.
''Hur länge har du bloggat?''
Svar: Jag har haft JÄTTE MÅNGA bloggar innan den här så jag satsar på 1½ år.
''Vilken är din favorit blogg?''
Svar: Förut ÄLSKADE jag Foki men jag har tröttnat ganska mycket på hennes blogg efterson den är ganka tråkigt, så kissies & dessies.
''Om du fick ta bort en sminkprodukt vilken skulle det vara (Eyeliner, Mascara, läppglans, fondation?)''
Svar: Haha andväner & behöver allting men hmm.. fontation.
''Hur lång är du & hur gammal?''
Jag är 99a & jag är 1,53 HAHAHHAHA vet fett kort!
''Har du något djur?''
Yes, en hundvalp.
''Har du något tips på sminkprodukter & andra saker?'
Hmm..? Jag har väll inte så mycket tips faktist. Men andvänd mineral produkter , Jag tipsar även '' LorEal & maybeline.
''Har du pojkvän?''
Nej inte just nu.
''Kan du spela in en cover?''
Förut spelade jag in covers men HAHA jag tog bort dem. Men jag kanske kan spela i nya. Vi får se.
''Har du navelpiercing?''
Nej den på bilden är fake piercing som man kan köpa inne i stan i någon affär på hötorget.
Men snart bilre att skaffa riktig.
Yes det var alla TACK för att ni frågar så mycket! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0