Tips till en bra blogg med fler läsare!

1. Proffsig & välgjord design det är första intrycket av läsarna!
2. Uppdatera ofta med ungefär minst 5-7 inlägg varje dag.
3. Inte så mycket  '':)''  eller ''<333333333333''
4. Inga bildlösa inlägg, uppdatera bloggen med bilder på dig.
5. Blogga inte om tråkiga saker blogga t.ex om hiss & diss, musik, wanties, outfits, right now , bilder, dagen osv.
6. Proffsiga inlägg tex alltid punkt & stor bokstav osv. men inte för trågigt typ om man bah skriver '' Hej!'' utan mer tja snyggingar! eller något annat. Det tycker iallafll jag.
7. Ha helst ingen blogg utan bilder på dig själv för det gör inte läsarna intresserade det är inte så kul då.
8. Inte så mycket forkortningar som ''sj'' eller'' kmr'' ''ngt''  eller några andra konversations förkortningar.
Yes det här tänker jag på & vad jag tycker är vikrigt för en bra blogg!
Om ni vill hafler läsare kör länkbyten & kommentera mycket på andra blogggar t.ex reklam kommentarer. Länka bloggen på fb minst en gång i veckan!

PS tänkte ge lite blogg guider eller header guider eller några andra guider vad undrar ni över eller vad vill ni att jag ska guida om som  jag gjorde den HÄÄÄÄÄÄÄR guiden.
KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hej sötis! Jag har tänkt länge att jag ska börja blogga och jag har laddat ner blogg.se appen! Men har inte börjat än för jag vet inte hur man gör header och design osv så har du något tips hur man kan göra och ska man använda något speciellt program för att göra det? Din blogg är grymt bra<3

2012-01-08 @ 20:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0