Bästa dagen med brudarna!

Tja snyggingar! Allt bra med er? Kom typ precis hem! Har vart ed älsklingarnaVanja & Lea.
Först möttes vi i globen vik donken kl 12. Sen drog vi t ringen sen medis & hahahhahahah vi frågade folk vad dem tyckte att vi skulle göra. HAHAH sen spela vi in en fillm (lägger kanske upp den sen) Sen gick vi t Vanjas pappas jobb så va han inte där då gick vi t skrapan t espresso house & hahahah Lea frågade typ alla om hårsnodd, senare hämtade Vanja pengar så gick vi t donken, efter det åkte vi t globen igen haha.
& gick t ngt fik & tog vatten & bröd sen ringde vi kevin , då va han sur på oss eller aa typ bah på mig.
Sen ringde jag hans kusin & bah ''vad har jag sagt osv'' sen gick vi t kicks o sminka oss lite hahah men man fick inte dem sa att de va likadant som o snatta man bah ''öö? k'' sen gick vi & hämtade leas lille syrra , vi skulle typ hänga med & lämna henne i gullmars sen sa vi hejdå t Lea & sen så gick jag & Vanja runt i gullmars ett tag sen kom bussen & vi skilldes åt. Yes det var min dag med älsklingarna, Bildbomb! ↓
Jag & sötaste Vanja!
Finaste Lea!
Så jävla vackeer!
'
Jag & fiiiiiiiinasteeeeee Lea!
DÖDA MIG VAD söööööööööööööt!
Nejmen usch!
hahaha
Älskar dig leaaaaaaaaa
Älskar  er tjejjer!
Love y!
lalalalalalalavadfulllllalalalalalaalalalal
HAHAHAHA herre bjuder
..
HAHAHA sexy and I know it;)
Världeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeens finaste!!!!
.............
..
Älskar dig så sjukt jävla mycket finaste Vanja Renborg!

Kommentarer
Postat av: Maja

Är du 00a eller 99a? :)

2012-01-09 @ 21:06:19
Postat av: Anja.-<3

HEJ JULIA, nejmen ditt hår ser lite rött ut på bilderna. Tror de skulle passa på dig! <3

2012-01-09 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0