Kommentarer!

Jessica :)  ([email protected]) om Hur jag gör mina headers på photoscape.. (guide):
Hej, hur sätter man in headern på bloggen??
Skulle du kunna visa det??
Snääääällaaa!? :D <3

Visst kan jag det! Imorgon eller något! Puss! ♥

Wilma om Tips till en bra blogg med fler läsare!:
Hej sötis! Jag har tänkt länge att jag ska börja blogga och jag har laddat ner blogg.se appen! Men har inte börjat än för jag vet inte hur man gör header och design osv så har du något tips hur man kan göra och ska man använda något speciellt program för att göra det? Din blogg är grymt bra<3

Jag andvänder photoscape & scrapblog + paint. Tack vad glad jag blir! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0